ليه تشتري بيتك من الأهرام العقارية!

شركات العقارات كتيييير، والمشروعات أكتر ده صحيح، بس إحنا هنقول لحضرتك مميزات شركتنا شركة الأهرام العقارية وليه الدخول في شراكة وأنك تشتري مننا مكسب حقيقي لك، بالأدلة مش أي كلام.

أولا: إحنا في شركة الأهرام العقارية بنمتلك كل مشروعتنا، وحضرتك فاهم ده معناه إيه يعني مفيش طرف ثالث في العقد، ولا أعمالنا بتتوقف على أي حد، مستثمر أو غيره، منك للأهرام مباشرة، يعني مفيش عمولة برده والسعر ثابت، بتشتري من المصنع يعني.

ثانيًا: إحنا في شركة الأهرام كلنا مهندسين وأصحاب خبرة طويلة في أعمال البناء والتشييد والمقاولات، يعني فهمين كويس جدا وده بينعكس على مشروعتنا بحسن التخطيط واستغلال المساحات والاشتراطات البنائية.

ثالثاً: في شركة الأهرام كيان متكامل من نخبة مُنتقى من أفضل الخبرات في كل المجالات في المبيعات وخدمة العملاء، والتسويق، والغدارة الهندسية ....إلخ.

رابعًا: في شركة الأهرام هتلاقي الموقع المميز لوحدتك، وكمان أجود الواجهات على أحدث الطرازات العالمية وأجود مواد بناء، وده بيخليها أفضل اختيار للسكن أو الاستثمار علشان لو حبيت تبيع هتلاقي أعلى سعر لها.

خامسًا: المرونة التامة في أنظمة السداد المتنوعة، والأسعار التنافسية والتي تعتبر أقل سعر للمتر في المناطق التي تتواجد بها مشروعتنا.

سادسًا: تنوع المساحات، والمناطق ليتوفر لعملائنا الكرام اختيار المناسب والملائم لهم، من باقة متنوعة من المشروعات.

سابعًا: نمتلك سابقة أعمال مميزة في مدينة المنصورة (بجوار مبني المحافظة، على الكورنيش، بجوار الاستاد...)

ثامنًا: بما أننا نمتلك كل مشروعتنا فده بيخلينا نقدر قدم الالتزام التام بمواعيد التسليم، لأننا زي ما قلنا لحضراتكم لا نتوقف على أحد.

تاسعًا: تنوع أنواع الوحدات من الشقق فى عقارات للبيع فى القاهرة الجديدة إلى الفيلات، والدوبلكس أرضي، والدوبلكس متكرر.

شقق للبيع فى بيت الوطن